АРХІВ НОВИН


УВАГА! ПЛАНОВІ ТЕХНІЧНІ РОБОТИ! 10.06.2017

10-06-2017

ШАНОВНІ КОРИСТУВАЧІ ЄДИНИХ ТА ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРІВ!


З 00:00 10.06.2017 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитись планові технічні роботи. У зв’язку з чим, у вказаний період робота Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України може бути нестабільною. Відновлення стабільної роботи  Реєстрів планується не пізніше 08:00 12.06.2017.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


УВАГА! ПЛАНОВІ ТЕХНІЧНІ РОБОТИ! 04.06.2017

31-05-2017

ШАНОВНІ КОРИСТУВАЧІ ЄДИНИХ ТА ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРІВ!


З 00:00 04.06.2017 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитись планові технічні роботи. У зв’язку з чим, у вказаний період робота Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України може бути нестабільною. Відновлення стабільної роботи  Реєстрів планується не пізніше 23:30 05.06.2017.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


До уваги користувачів Єдиних та Державних реєстрів!

26-05-2017

Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів!

Державним підприємством «Національні інформаційні системи» з 00-05 26.05.2017 (п'ятниця)  до 07:00 26.05.2017 (п'ятниця) будуть проводитися планові регламентні роботи з технічного обслуговування обладнання, що забезпечує роботу Єдиних та Державних реєстрів.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.



До уваги користувачів Єдиних та Державних реєстрів!

23-05-2017

Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів!

Державним підприємством «Національні інформаційні системи» з 00-05 24.05.2017 (середа)  до 07:00 24.05.2017 (середа)  будуть проводитися планові регламентні роботи з технічного обслуговування обладнання, що забезпечує роботу Єдиних та Державних реєстрів.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.




До уваги арбітражних керуючих

05-05-2017

Шановні користувачі - арбітражні керуючі!

Повідомлення про помилку, яке виникає у користувачів при спробі авторизації або підписанні форм звітності «Не вдалося ініціалізувати крипто бібліотеки» виникає оскільки робота модулів Java для веб-браузерів заснована на міжплатформенній архітектурі модулів NPAPI, яка більше десяти років підтримувалась всіма основними веб-браузерами, але на даний час підтримку технології NPAPI закінчено. Нажаль, це вплинуло на роботу Системи електронної звітності арбітражних керуючих, оскільки для авторизації та підпису форм звітності користувачами  в СЕЗАК використовувались модулі Java.

Спробуйте будь-ласка оновлену  версію:

https://www.dropbox.com/s/1l1p6gj4xkzopcy/Sezak1.2.exe?dl=0

 1. Завантажити

2. Встановити

3. На робочому столі має з'явитись ярлик SEZAK - зайти через нього,

4. Якщо з'являються кнопки "Разрешить" "Allow" "Run" чи таке інше, натиснути їх

5. Якщо Java захоче оновитися - натисніть "Later"

6. В разі, якщо ярлик не створиться  необхідно знайти на диску С:/ папку Mozilla40s і запустити звідти файл FirefoxPortable.exe


Увага! Перед завантаженням портативної версії або початком роботи в ній обов'язково необхідно видалити встановлену на комп'ютері  встановлену версію JAVA - "Пуск" - "Панель управления" - "Установка /Удаление программ".

Важливо!  НЕ запускати одночасно  стаціонарнну  та портптивну версії  Mozilla.

Просимо  вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.


ВИКОРИСТАННЯ ЗАХИЩЕНИХ НОСІЇВ КЛЮЧОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ!

10-04-2017

Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України!

На виконання наказу Міністерства юстиції України від 31.10.2016 №3086/5 «Про врегулювання відносин з використання захищених носіїв особистих ключів», з 00 год 00 хв 28 квітня 2017 року доступ до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, для державних реєстраторів прав на нерухоме майно, державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та нотаріусів буде можливим лише за умови використання ними захищених носіїв особистого ключа.

Звертаємо Вашу увагу на те, що отримання можливості використання захищеного носія для доступу до Реєстрів потребує певного часу, адже для цього потрібно придбати сам захищений носій, згенерувати на ньому ключ електронного цифрового підпису, отримати сертифікат на такий ключ у акредитованому центрі сертифікації ключів та прив’язати зазначений сертифікат до облікового запису користувача Реєстрів (для чого необхідно подати відповідну заявку засобами реєстру шляхом здійснення спроби доступу до Реєстрів із використанням ключа, згенерованого на захищеному носії, із дійсним сертифікатом).

Принагідно інформуємо, що у головному офісі АЦСК органів юстиції України та його регіональних відділеннях можна придбати захищений носій особистого ключа, одразу згенерувати на ньому ключі та сформувати до них сертифікати (детальніше за посиланням https://ca.informjust.ua).

Звертаємо особливу увагу, що отримати та активувати захищені носії особистого ключа необхідно до 28.04.2017.

ЯкорьУ разі виникнення запитань можна звернутись на гарячу лінію Контакт-центру Державного підприємства «Національні інформаційні системи» 0-800-50-85-84 або до регіональних філій підприємства.



До уваги арбітражних керуючих

07-04-2017

Шановні користувачі - арбітражні керуючі!

Повідомлення про помилку, яке виникає у користувачів при спробі авторизації або підписанні форм звітності «Не вдалося ініціалізувати крипто бібліотеки» виникає оскільки робота модулів Java для веб-браузерів заснована на міжплатформенній архітектурі модулів NPAPI, яка більше десяти років підтримувалась всіма основними веб-браузерами, але на даний час підтримку технології NPAPI закінчено. Нажаль, це вплинуло на роботу Системи електронної звітності арбітражних керуючих, оскільки для авторизації та підпису форм звітності користувачами  в СЕЗАК використовувались модулі Java.

Для вирішення вирішення питання Вам необхідно перейти за посиланням:

https://www.dropbox.com/s/qrexkxgo31oy50j/Sezak1.01.exe?dl=0

 1. Завантажити

2. Встановити

3. На робочому столі має з'явитись ярлик SEZAK - зайти через нього,

4. Якщо з'являються кнопки "Разрешить" "Allow" "Run" чи таке інше, натиснути їх

5. В разі, якщо ярлик не створиться  необхідно знайти на диску С:/ папку Mozilla40s і запустити звідти файл FirefoxPortable.exe


Дякуємо за розуміння та просимо вибачення за тимчасові незручності.



УВАГА! ПЛАНОВІ РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

04-04-2017

Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів!

Державне підприємство «Національні інформаційні системи» повідомляє, що з 22:00 04.04.2017 (вівторок)  до 07:00 05.04.2017 (середа)можливі ускладнення роботи Системи он-лайн платежів через інтернет – еквайринг АТ «Ощадбанк»  Кабінету електронних сервісів Мінюстуу зв’язкуз проведенням планових регламентних робіт.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


УВАГА! ПЛАНОВІ РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

13-03-2017

Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитися  планові регламентні роботи з технічного обслуговування обладнання, що забезпечує роботу Єдиних та Державних реєстрів

з 00:00 14.03.2017 (вівторок) до 07:00 14.03.2017 (вівторок).

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


УВАГА! Планові регламентні роботи!

10-03-2017

Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитися планові регламентні роботи з технічного обслуговування обладнання, що забезпечує роботу Єдиних та Державних реєстрів, Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України  та Центрального засвідчувального органу:

з 22:00 10.03.2017 (п’ятниця)  до 10:00 11.03.2017 (субота);

з 22:00 11.03.2017 ( субота) до 10:00 12.03.2017 (неділя);

з 22:00 12.03.2017 (неділя) до 07:00 13.3.2017 (понеділок).

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


ДО УВАГИ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!

23-01-2017

Компаніэю ЛІГА: ЗАКОН перезентовано сервіс, завдяки якому його користувачі отримуватимуть SMS-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Сервіс забезпечує інформування:

а) фізичних та юридичних осіб – про реєстраційні дії стосовно будь-якого об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі прав без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяжень, про суб'єктів таких прав;

б) власників об'єктів нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень стосовно належного таким власникам об'єкта нерухомого майна.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

Детальніше про сервіс https://online.minjust.gov.ua/sms/ 


Шановні користувачі ЄДР!

23-01-2017

УВАГА! Шановні користувачі ЄДР!

23 січня 2017 року о 10:00 відбувся технічний збій у роботі мережевого обладнання по обслуговуванню Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У зв’язку з цим можливі певні складнощі з доступом користувачів до реєстру.Якорь

Державне підприємство «НАІС»ДП уживає  вичерпних заходів, як технічного так і організаційного характеру щодо усунення проблеми.

Орієнтовний час відновлення роботи обладнання:

13 година 23 січня 2017 року.

Приносимо вибачення за можливі тимчасові незручності.

З повагою, ДП «НАІС»


Проведення регламентних робіт

20-01-2017

21.01.2017 з 24:00 ДП «НАІС» планується проведення регламентних робіт з Єдиними та Державними реєстрами. У зв’язку з цим, з 24:00 21.01.2017 до 09:00 22.01.2017 можуть спостерігатись тимчасові ускладнення в роботі деяких реєстрів.

Просимо вибачення за можливі тимчасові незручності.

З повагою, ДП «НАІС».



Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів!

18-01-2017

У зв`язку з проведенням регламентних робіт доступ до деяких реєстрів буде тимчасово обмежено з 21:00 17.01.2017р. до 9:00 18.01.2017р.


Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів!

04-01-2017

05.01.2017 на виконання Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 № 1404-VIII державним підприємством «Національні інформаційні системи» запроваджується програмне забезпечення «Автоматизована система виконавчого провадження» (далі – АСВП).

У зв’язку з необхідністю здійснення підготовки до проведення технічних робіт (в тому числі архівування даних), для впровадження АСВП доступ до Єдиних та Державних реєстрів буде тимчасово обмежено з 21:00 год 04.01.2017 до 09-00 05.01.2017.

З повагою, ДП «НАІС».


ДО УВАГИ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

26-12-2016

22.12 компанія ЛІГА: ЗАКОН перезентувала сервіс, завдяки якому його користувачі отримуватимуть SMS-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Сервіс забезпечує інформування:

а) фізичних та юридичних осіб – про реєстраційні дії стосовно будь-якого об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі прав без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяжень, про суб'єктів таких прав;

б) власників об'єктів нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень стосовно належного таким власникам об'єкта нерухомого майна.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

Детальніше про сервіс https://online.minjust.gov.ua/sms/ 


До уваги арбітражних керуючих !

14-12-2016

У зв’язку з зупиненням в більшості веб-браузерах підтримки модулів Java ДП «НАІС» надає покрокову інструкцію для можливості здійснення авторизації та підписання форм звітності арбітражними керуючими у Системі електронної звітності арбітражних керуючих (СЕЗАК).

В меню «Пуск» перейти до «Всі програми» та обрати папку «Java» та у обраній папці обрати «Configure Java».

У вікні «Java Control Panel» обрати вкладку «Security» та натиснути на кнопку «Edit Site List»

​Натиснути на кнопку «Add»

У вікні «Lokation» додати адресу https://sezak.minjust.gov.ua

Натиснути кнопку «Ok»

У вікні «Java Control Panel» також натиснути кнопку «Ok».

Далі необхідно перезавантажити браузер.

Важливо! Рекомендуємо використовувати  браузер Mozilla.


Знову DDoS – атака на ЄДР!

04-10-2016

Наразі на ЄДР здійснюється комп’ютерна розподілена атака типу «відмова в обслуговуванні» (DDоS).

Фахівцям ДП "Національні інформаційні системи" вдається блокувати дану атаку. Вживаються заходи,  як технічного так і організаційного характеру.

Доводимо до вашого відома, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань працює в звичному режимі, однак, поки триває атака, можливі певні складнощі з доступом до реєстру.


РОБОТУ ЄДР ВІДНОВЛЕНО!!!

26-09-2016

      Доводимо до вашого відома, що завдяки зусиллям фахівців ДП «НАІС» комп’ютерна розподілена атака типу «відмова в обслуговуванні» (DDоS) на Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань обмежена, що дозволило відновити роботу реєстру.

       Також зазначаємо, що ціллю даних атак було перевантаження роботи мережі, й обмеження доступу до ресурсу. При цьому, будь-які дії з інформацією в реєстрі, чи отримання інформації з мережі, що сталися у наслідок  DDoS- атаки є неможливим.


Увага! Тимчасове обмеження доступу!!!​

23-09-2016

Другий день поспіль здійснюється комп’ютерна розподілена атака типу «відмова в обслуговуванні» (DDоS) на Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Як наслідок цього, у користувачів  можуть виникати складнощі з доступом до реєстру.

ДП «НАІС» уживає  вичерпних заходів, як технічного так і організаційного характеру,  щодо усунення наслідків атаки.

У зв’язку з тим, що зазначені протиправні дії мають ознаки  кримінального правопорушення, ДП «НАІС» звернулось до компетентних органів для вжиття ними заходів відповідно до повноважень.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.


Увага! Технічні роботи

18-08-2016

Шановні користувачі!
18.08.2016 з 21:00 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» планується проведення технічних робіт з обладнанням Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України. У зв’язку з цим, з 21:00 18.08.2016, доступ до сервісів Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України та Єдиних і Державних реєстрів буде тимчасово обмежено.
Відновити роботу систем планується не пізніше 09:00 19.08.2016.


Увага! Технічні роботи

09-08-2016



Увага! Відновлення роботи!!!

02-08-2016

Шановні користувачіЯкорь!

Повідомляємо, що  з 2 серпня 2016 року Єдині та Державні реєстри Міністерства Юстиції України,   працюють в штатному режимі.

Дякуємо за розуміння.


Увага! Ускладення при доступі до Реєстрів!!!

01-08-2016


Шановні користувачі!

Повідомляємо, що з 14 години 1 серпня 2016 року з технічних причин виникають ускладнення при доступі до Єдиних та Державних реєстрів Міністерства Юстиції України.

Державне підприємство «Національні інформаційні системи» уживає вичерпних заходів, як технічного так і організаційного характеру,  щодо відновлення штатного режиму роботи реєстрів.Якорь

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.





Увага! Відновлення роботи!!!

15-07-2016

Шановні користувачіЯкорь!

Повідомляємо, що  з 14 липня 2016 року Єдині та Державні реєстри Міністерства Юстиції України, Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України  працюють в штатному режимі.

Звертаємо увагу, що ускладнення, яке мало місце, впливало лише на можливість авторизації користувачів в інформаційних системах, де використовується механізм автентифікації за допомогою сертифікатів відкритих ключів, а також на можливість накладання електронного цифрового підпису на електронні документи .

За таких умов ризиків для конфіденційності та цілісності даних не виникає.



Увага! Тимчасове обмеження доступу!!!

12-07-2016

Просимо вибачення за тимчасові обмеження в доступі до Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України та електронних сервісів Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України.
На даний момент здійснюється DDoS-атака на Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України.


Увага! Проведення технічних робіт!

29-04-2016

Шановні користувачі!

03.05.2016 з 11:00 години Державним підприємством «Національні інформаційні системи» планується проведення технічних робіт з серверним обладнанням. У зв’язку з цим, з 11:00 години 03.05.2016 роботу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень (далі – Реєстри) буде тимчасово припинено.

Відновити роботу Реєстрів планується не пізніше 09:00 04.05.2016.

Звертаємо увагу, що у разі виникнення помилки про підключення після відновлення доступу до Реєстрів, необхідно здійснювати повторну спробу підключення через деякий проміжок часу, наприклад 3-5 хвилин, з метою запобігання уникнення черг при підключенні користувачів.


З повагою

ДП «НАІС»


Увага! Проведення технічних робіт!

12-04-2016



Отримання Інформаційної довідки з ДРРП

28-03-2016

На сайті ДП «Національні інформаційні системи» за посиланням: http://www.nais.gov.ua/method в рубриці «Методичні рекомендації» в блоці «Кабінет електронних сервісів» користувачі mail.gov.ua мають можливість ознайомитись з «Правилами пошуку інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно» та відеоінструкцією «ПорядоЯкорьк отримання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».



Увага! Проведення технічних робіт!

23-03-2016

Шановні користувачі!
23.03.2015 з 22:00 години Державним підприємством «Національні інформаційні системи» планується проведення технічних робіт з серверним обладнанням. У зв’язку з цим, з 22:00 години 23.03.2016 роботу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень (далі – Реєстри) буде тимчасово припинено.
Відновити роботу Реєстрів планується не пізніше 09:00 24.03.2016.
Звертаємо увагу, що у разі виникнення помилки про підключення після відновлення доступу до Реєстрів, необхідно здійснювати повторну спробу підключення через деякий проміжок часу, наприклад 3-5 хвилин, з метою запобігання уникнення черг при підключенні користувачів.
З повагою
ДП «НАІС»



Увага! Проведення технічних робіт!

16-03-2016

Шановні користувачі!

17.03.2015 з 22:00 години Державним підприємством «Національні інформаційні системи» планується проведення технічних робіт з серверним обладнанням. У зв’язку з цим, з 22:00 години 17.03.2016 роботу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень (далі – Реєстри) буде тимчасово припиненоЯкорь.

Відновити роботу Реєстрів планується не пізніше 09:00 18.03.2016.

Звертаємо увагу, що у разі виникнення помилки про підключення після відновлення доступу до Реєстрів, необхідно здійснювати повторну спробу підключення через деякий проміжок часу, наприклад 3-5 хвилин, з метою запобігання уникнення черг при підключенні користувачів.

З повагою

ДП «НАІС»


Увага!

23-02-2016



Доступ до установчих документів юридичної особи за результатом надання адміністративної послуги

22-02-2016


Наданий доступ до державних реєстрів

18-12-2015

У Кабінеті електронних сервісів надана можливість скористатися наступними державними реєстрами Міністерства юстиції України:

  • Електронний реєстр апостилів;
  • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
  • Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади";
  • Єдиний реєстр нотаріусів.

Перейти до цих реєстрів можна з головної сторінки КЕС, обравши блок "Державні реєстри" або "Всі послуги"
Ці послуги безкоштовні і доступні не авторизованим користувачам Кабінету.


Прийом громадян за допомогою відеозв'язку

25-11-2015

Кабінет електронних сервісів допоможе Вам зустрітися з керівництвом державних установ та відомств України.

Щоб потрапити на прийом, не потрібно особисто відвідувати установу.
За допомогою відеоконференції Ви зможете спілкуватися з посадовою особою, бачити і чути один одного, обмінюватися документами, та будь-якою іншою інформацією у цифровому форматі.

Щоб потрапити на прийом Вам необхідно:

  • бути зареєстрованим користувачем Кабінету електронних сервісів;
  • оформити заявку на прийом;
  • дочекатися повідомлення від співробітника установи, з підтвердженням дати та часу проведення зустрічі;
  • отримати від адміністратора системи логін-пароль та встановити програму ВКЗ, за допомогою якої буде відбуватися спілкування;
  • мати мінімальний набір обладнання: веб-камера, навушники або динаміки, мікрофон та доступ до Інтернет;
  • в призначений час бути доступним для зустрічі в програмі ВКЗ.

У майбутньому планується повна автоматизація процесу призначення та підтвердження даних про зустріч.


Авторизація у Кабінеті за допомогою Приват24

18-11-2015

Підключено сервіс ПриватБанку для можливості авторизуватися в Кабінеті електронних сервісів по BankID. Ідентифікація громадян відбувається за допомогою системи Приват24. Наразі працює у тестовому режимі.

Пам'ятка:
BankID - спосіб електронної ідентифікації громадян через українські банки для надання адміністративних послуг через Інтернет. Детально про сервіс можна почитати за адресою https://bankid.org.ua/.


Вхід до Кабінету за допомогою BankID

03-11-2015

BankID - спосіб електронної ідентифікації громадян через українські банки для надання адміністративних послуг через Інтернет.
Детально про сервіс можна почитати за адресою https://bankid.org.ua/.

На сьогоднішній день реалізований альтернативний спосіб входу в Кабінет за допомогою номера карти Ощадбанка.

Найближчим часом до цього сервісу буде також підключено ПриватБанк.


Отримання відомостей про нерухомість за даними власника нерухомого майна

06-10-2015

Відкрита можливість пошуку та отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за даними суб'єктів права власності.

Скориставшись послугою «Отримати інформаційну довідку» (Державний реєстр речових прав), користувачі Кабінету електронних сервісів матимуть можливість здійснювати пошук інформації за ідентифікаційними даними фізичних або юридичних осіб, що є власниками нерухомого майна.

Користувачам, що зареєстровані у Кабінеті за паспортними даними, для отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).


Недоступність послуг у період проведення технічних робіт

02-10-2015

У період з 00:00 3 жовтня до 23:59 4 жовтня 2015 року були недоступними послуги, які вимагають авторизації у Кабінеті електронних сервісів.

А саме:

  • отримання довідки з Реєстру речових прав на нерухоме майно
  • попередня подача заяв на реєстрацію нерухомого майна
  • система електронної звітності арбітражних керуючих

Також у зв’язку з проведенням технічних робіт був недоступний сервер електронної пошти http://mail.gov.ua

З 05.10.2015 послуги Кабінету, що потребують авторизації, є доступними. Також відновлено роботу серверу електронної пошти http://mail.gov.ua.


Державна реєстрація актів цивільного стану через Інтернет

21-07-2015

Запущений пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

За допомогою веб-порталу http://dracs.minjust.gov.ua/ Користувач може:

  • заповнити заяви всіх видів, що подаються до органів ДРАЦС;
  • надіслати до відділів ДРАЦС скан-копії документів;
  • здійснити онлайн-оплату послуг з використанням платіжних систем;
  • записатися на прийом до відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;
  • задати питання та отримати відповіді від відповідальних осіб органів ДРАЦС;
  • відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті.

На етапі пілотної експлуатації електронна послуга доступна для обмеженого переліку відділів державної реєстрації актів цивільного стану м. Києва, Київської, Одеської та Дніпропетровської областей, а саме:

1. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Деснянського районного управління юстиції у місті Києві.
2. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві.
3. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Дарницького районного управління юстиції у місті Києві.
4. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Солом'янського районного управління юстиції у місті Києві.
5. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Печерського районного управління юстиції у місті Києві.
6. Центральний відділ державної реєстрації шлюбів Головного територіального управління юстиції у місті Києві.
7. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Києво-Святошинського районного управління юстиції у Київській області.
8. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Бориспільського міськрайонного управління юстиції у Київській області.
9. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Броварського міськрайонного управління юстиції у Київській області.
10. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ірпінського міського управління юстиції у Київській області.
11. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Малиновському районі Одеського міського управління юстиції.
12. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Суворовському районі Одеського міського управління юстиції.
13. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Балтського районного управління юстиції в Одеській області.
14. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кілійського районного управління юстиції в Одеській області.
15. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ренійського районного управління юстиції в Одеській області.
16. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ширяївського районного управління юстиції в Одеській області.
17. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Котовську та Котовському району Котовського міжрайонного управління юстиції в Одеській області.
18. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Іванівському району Роздільнянського міжрайонного управління юстиції в Одеській області.
19. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ізмаїльського міськрайонного управління юстиції в Одеській області.
20. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Южненського міського управління юстиції в Одеській області.
21. Індустріальний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Дніпропетровського міського управління юстиції.
22. Кіровський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Дніпропетровського міського управління юстиції.
23. Красногвардійський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Дніпропетровського міського управління юстиції.

Попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

20-07-2015

Запущена в експлуатацію послуга попередньої подачі заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Послуга дозволяє оформити попередню заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Дані, надані у попередній заявці, перевіряються державним реєстратором. Залежно від результатів перевірки Користувач отримує або повідомлення про прийняття заяви до реєстрації або відмову у реєстрації, або зауваження, які потребують виправлення. Після прийняття попередньої заяви до реєстрації Користувачу призначають дату та час подачі документів. У встановлений час необхідно звернутися до реєстраційної служби для подання документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень.

Послуга надається авторизованим користувачам Кабінету на безоплатній основі.


Реєстр банкрутів

15-05-2015

Запущена в експлуатацію послуга отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Послуга дозволяє отримати відомості про суб'єкти підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, в режимі реального часу.

Послуга надається авторизованим користувачам Кабінету на безоплатній основі.


Шифрована пошта

29-04-2015

Користувачі mail.gov.ua матимуть можливість обмінюватися між собою шифрованими повідомленнями.

Для шифрування повідомлень адресатам, що обмінюються листами, необхідно мати спеціальний ключ ЕЦП.

Отримати ключ можна в центрі сертифікації ключів Державного підприємства “Інформаційний центр” Міністерства юстиції України:

  • Адреса: Україна, 04050, м.Київ, вул. Миколи Пимоненка, 13Б
  • Телефон: (044) 206-71-94
  • Email ca@informjust.ua
  • Web ca.informjust.ua

Реалізація послуги планується у 2015 році.


Диск з можливістю шифрування

09-04-2015

Користувачі mail.gov.ua матимуть можливість зберігати файли у власному файловому сховищі.

Крім того, буде забезпечена можливість зберігати файли у зашифрованому вигляді.

Для шифрування файлів необхідно мати спеціальний ключ ЕЦП.

Отримати ключ можна в центрі сертифікації ключів Державного підприємства “Інформаційний центр” Міністерства юстиції України:

  • Адреса: Україна, 04050, м.Київ, вул. Миколи Пимоненка, 13Б
  • Телефон: (044) 206-71-94
  • Email ca@informjust.ua
  • Web ca.informjust.ua

Реалізація послуги планується у 2015 році.