Покрокова інструкція

Отримання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство

Щоб отримати інформаційну довідку в електронній формі, виконайте наступні операції:

1.1. Реєстрація

1. Виконайте команду «Вхід» (у заголовку сторінки) або команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство).
2. На сторінці авторизації натисніть посилання «зареєструйтеся». Відкриється сторінка «Реєстрація нового користувача».
3. Встановіть позначку, що підтверджує Вашу згоду з правилами використання системи.
4. Натисніть кнопку, що відповідає типу користувача: фізична чи юридична особа. У формі реєстрації заповніть відповідні поля.
5. Натисніть кнопку «Зареєструвати».

При реєстрації у Кабінеті для Вас автоматично створюється електронна скринька на поштовому сервері mail.gov.ua. Саме на цю скриньку будуть надходити документи, замовлені у Кабінеті. Ім'я та пароль поштової скриньки - це логін та пароль вашого облікового запису у Кабінеті.

1.2. Авторизація за логіном і паролем

1. Використайте команду «Вхід» (у заголовку сторінки) або команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство).
2. На сторінці авторизації оберіть вкладку «Вхід». Введіть логін та пароль.
3. Натисніть кнопку «Вхід».

1.3. Авторизація за логіном та EЦП

Зверніть увагу! Щоб мати можливість авторизуватись за допомогою електронного цифрового підпису, необхідно попередньо прив’язати ключ ЕЦП до облікового запису.

1. Натисніть посилання «Вхід» у заголовку сторінки Кабінету або виконайте команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство).
2. На сторінці авторизації оберіть вкладку «Вхід по ЕЦП».
3. У полі «Логін» вкажіть логін облікового запису.
4. У полі «Назва АЦСК» оберіть назву авторизованого центру сертифікації ключів (АЦСК), у якому Ви отримали свій електронний цифровий підпис.
5. У полі «Шлях до ключа» оберіть файл ключа ЕЦП.
6. У полі «Пароль до ключа» введіть пароль до ключа Вашого електронного цифрового підпису.
7. Натисніть кнопку «Вхід».

Якщо Ви авторизувались у КЕС по логіну та паролю, Ви маєте змогу перейти на форму «Вхід по ЕЦП» по натисканню посилання з зображенням ключика у заголовку сторінки.

1.4. Авторизації по BankID

Для авторизації по BankID Вам не потрібно попередньо реєструватись у Кабінеті. Ваш обліковий запис буде створено автоматично. Також автоматично створюється поштова скринька mail.gov.ua.

1. Використайте команду «Вхід» (у заголовку сторінки) або команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри//Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство).
2. На сторінці авторизації оберіть вкладку «Вхід по BankID».
3. Оберіть Ваш банк. Відбудеться перехід на сторінку Інтернет-банкінгу.
4. Здійсніть авторизацію згідно вимог Вашого банку.
5. Після успішної перевірки даних Ви будете автоматично авторизовані у Кабінеті електронних сервісів.

Якщо Ви вже зареєструвались за допомогою логіну та пароля, Вам буде запропоновано підтвердити, що обліковий запис належить саме вам. Для підтвердження введіть логін та пароль. Підтвердити запис необхідно лише один раз. Надалі Ви зможете авторизуватись по BankID без введення пароля.

Зверніть увагу! Щоб мати можливість користуватись поштовою скринькою, після першої авторизації по BankID необхідно змінити пароль облікового запису.

Якщо Ви вже авторизувались у КЕС, Ви маєте змогу перейти на форму «Вхід по BankID» по натисканню посилання з зображенням банківської картки у заголовку сторінки. Якщо Ви авторизовані по BankID, зображення картки має помаранчевий колір.

1.5. Зміна пароля

Зверніть увагу! Для ідентифікації користувачів Кабінет використовує базу користувачів державного поштового серверу mail.gov.ua. Змінюючи пароль у Кабінеті, Ви тим самим змінюєте пароль до Вашої поштової скриньки mail.gov.ua.

1. Авторизуйтесь у Кабінеті.
2. Натисніть на імені користувача у заголовку сторінки. Відкриється сторінка Вашого профіля.
3. Оберіть розділ «Зміна паролю».
4. У полі «Новий пароль» введіть новий пароль.
5. У полі «Підтвердження паролю» введіть новий пароль ще раз, щоб уникнути помилок.
6. Натисніть кнопку «Зберегти».

2. Прив’язка ключа електронного цифрового підпису до облікового запису

Щоб отримати інформацію з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, прив'язувати ключ ЕЦП не обов'язково. Але певні сервіси Кабінета передбачають надання інформації лише тим користувачам, які підтвердили свою особу за допомогою ЕЦП.

Зверніть увагу! Користувач має змогу прив’язати до облікового запису лише один електронний цифровий підпис.

Самостійно замінити або видалити прив’язаний ключ ЕЦП неможливо.

1. Зареєструйтесь або авторизуйтесь у Кабінеті.
2. Натисніть на імені користувача у заголовку сторінки.
3. Відкриється сторінка редагування профілю. Оберіть розділ «Електронний цифровий підпис».
4. У полі «Оберіть назву АЦСК» оберіть назву авторизованого центру сертифікації ключів (АЦСК), у якому Ви отримали свій електронний цифровий підпис.
5. У полі «Вкажіть шлях до ключа» оберіть файл ключа ЕЦП.
6. У полі «Пароль» введіть пароль до Вашого ключа ЕЦП. Натисніть кнопку «Зчитати ключ ЕЦП».

Система порівняє дані, зазначені у обліковому записі, з даними електронного цифрового підпису. Якщо перевірка пройшла успішно, ключ ЕЦП прив’язується до облікового запису. На сторінці профілю буде відображена інформація про електронний цифровий підпис. Ви отримуєте повний доступ до послуг Кабінету електронних сервісів та можете використовувати електронний підпис для авторизації у Кабінеті.

Якщо Ви бажаєте замінити прив'язаний ключ ЕЦП, необхідно письмово звернутися до Адміністратора ДП «Інформаційні судові системи» та надати необхідні документи, що підтверджують Вашу особу.

3. Пошук даних

У полі «Тип інформаційної довідки» оберіть тип довідки, який необхідно отримати: повна або скорочена. У полі «Тип особи» оберіть тип особи: юридична або фізична особа-підприємець.

В залежності від обраного типу особи на сторінці з’являться поля для введення даних, за якими буде здійснюватися пошук. Для юридичної особи необхідно ввести код ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – номер запису в ЄДР та дату запису в ЄДР.

Підтвердіть, що пошук виконує реальна людина, а не комп’ютерний робот. Встановіть прапорець у полі «Я не робот» та виконайте запропоноване завдання.

Натисніть кнопку «Знайти».

Всі поля форми пошуку є обов’язковими до заповнення. Якщо дані у якомусь з полів не вказані, кнопка «Знайти» недоступна.

Результат

Інформаційна довідка буде надана на екран.

Також, інформаційна довідка буде відправлена на електронну адресу mail.gov.ua.