Покрокова інструкція

Отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Щоб отримати інформаційну довідку в електронній формі, виконайте наступні операції:

1.1. Реєстрація

1. Виконайте команду «Вхід» (у заголовку сторінки) або команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
2. На сторінці авторизації натисніть посилання «зареєструйтеся». Відкриється сторінка «Реєстрація нового користувача».
3. Встановіть позначку, що підтверджує Вашу згоду з правилами використання системи.
4. Натисніть кнопку, що відповідає типу користувача: фізична чи юридична особа. У формі реєстрації заповніть відповідні поля.
5. Натисніть кнопку «Зареєструвати».

При реєстрації у Кабінеті для Вас автоматично створюється електронна скринька на поштовому сервері mail.gov.ua. Саме на цю скриньку будуть надходити документи, замовлені у Кабінеті. Ім'я та пароль поштової скриньки - це логін та пароль вашого облікового запису у Кабінеті.

Зверніть увагу! Якщо Ваш обліковий запис зареєстрований на паспортні дані (Ваш логін містить серію та номер паспорта), для отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Вам необхідно авторизуватись за логіном та ЕЦП.

1.2. Авторизація за логіном і паролем

1. Використайте команду «Вхід» (у заголовку сторінки) або команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
2. На сторінці авторизації оберіть вкладку «Вхід». Введіть логін та пароль.
3. Натисніть кнопку «Вхід».

1.3. Авторизація за логіном та EЦП

Зверніть увагу! Щоб мати можливість авторизуватись за допомогою електронного цифрового підпису, необхідно попередньо прив’язати ключ ЕЦП до облікового запису.

1. Натисніть посилання «Вхід» у заголовку сторінки Кабінету або виконайте команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
2. На сторінці авторизації оберіть вкладку «Вхід по ЕЦП».
3. У полі «Логін» вкажіть логін облікового запису.
4. У полі «Назва АЦСК» оберіть назву авторизованого центру сертифікації ключів (АЦСК), у якому Ви отримали свій електронний цифровий підпис.
5. У полі «Шлях до ключа» оберіть файл ключа ЕЦП.
6. У полі «Пароль до ключа» введіть пароль до ключа Вашого електронного цифрового підпису.
7. Натисніть кнопку «Вхід».

Якщо Ви авторизувались у КЕС по логіну та паролю, Ви маєте змогу перейти на форму «Вхід по ЕЦП» по натисканню посилання з зображенням ключика у заголовку сторінки.

1.4. Авторизації по BankID

Для авторизації по BankID Вам не потрібно попередньо реєструватись у Кабінеті. Ваш обліковий запис буде створено автоматично. Також автоматично створюється поштова скринька mail.gov.ua.

1. Використайте команду «Вхід» (у заголовку сторінки) або команду «Отримати інформаційну довідку» (розділ Державні реєстри/Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
2. На сторінці авторизації оберіть вкладку «Вхід по BankID».
3. Оберіть Ваш банк. Відбудеться перехід на сторінку Інтернет-банкінгу.
4. Здійсніть авторизацію згідно вимог Вашого банку.
5. Після успішної перевірки даних Ви будете автоматично авторизовані у Кабінеті електронних сервісів.

Якщо Ви вже зареєструвались за допомогою логіну та пароля, Вам буде запропоновано підтвердити, що обліковий запис належить саме вам. Для підтвердження введіть логін та пароль. Підтвердити запис необхідно лише один раз. Надалі Ви зможете авторизуватись по BankID без введення пароля.

Зверніть увагу! Щоб мати можливість користуватись поштовою скринькою, після першої авторизації по BankID необхідно змінити пароль облікового запису.

Якщо Ви вже авторизувались у КЕС, Ви маєте змогу перейти на форму «Вхід по BankID» по натисканню посилання з зображенням банківської картки у заголовку сторінки. Якщо Ви авторизовані по BankID, зображення картки має помаранчевий колір.

1.5. Зміна пароля

Зверніть увагу! Для ідентифікації користувачів Кабінет використовує базу користувачів державного поштового серверу mail.gov.ua. Змінюючи пароль у Кабінеті, Ви тим самим змінюєте пароль до Вашої поштової скриньки mail.gov.ua.

1. Авторизуйтесь у Кабінеті.
2. Натисніть на імені користувача у заголовку сторінки. Відкриється сторінка Вашого профіля.
3. Оберіть розділ «Зміна паролю».
4. У полі «Новий пароль» введіть новий пароль.
5. У полі «Підтвердження паролю» введіть новий пароль ще раз, щоб уникнути помилок.
6. Натисніть кнопку «Зберегти».

3. Перевірка даних про особу

Після виконання команди «Отримати інформаційну довідку» на екрані будуть відображені особисті дані, що вказані у профілі облікового запису.

Виконайте перевірку даних. Якщо дані вказані некоректно, змініть їх у профілі облікового запису, натиснувши на імені користувача у заголовку сторінки.

Зверніть увагу, поля «Серія та номер паспорту» повинні бути заповнені.

Встановіть відмітку, що підтверджує достовірність інформації та засвідчує Вашу згоду на обробку персональних даних.

Натисніть кнопку «Далі».

4.1. Пошук за адресою об’єкта нерухомості

Встановіть позначку, що відповідає варіанту пошуку, та натисніть кнопку «Далі».

У вікні, що відкрилось, оберіть значення в полі «Регіон». В полі «Адреса» почніть вводити назву міста та вулиці та оберіть потрібний варіант із підказок системи.

Заповніть інші необхідні параметри адреси. Наприклад, оберіть «Тип будівлі» - «будинок» та введіть його номер; оберіть «Тип об'єкта» - «Квартира» та вкажіть її номер.

При натисненні кнопки «Знайти» буде виконуватись пошук по вказаній адресі.

Якщо за вказаною адресою буде знайдений об’єкт нерухомості, відбудеться перехід до сторінки підтвердження реквізитів платника, які необхідні для здійснення on-line оплати.

Якщо за вказаною адресою об’єкт нерухомості не буде знайдений, користувач має змогу повернутись до сторінки з введенням адреси або до сторінки з варіантами пошуку.

Зверніть увагу: якщо Ви вирішили повторити пошук за адресою, необхідно підтвердити, що пошук виконує людина, а не комп’ютерний робот. Для цього потрібно встановити позначку «Я не робот».

4.2. Пошук за реєстраційним номером об’єкта нерухомості

Встановіть позначку, що відповідає варіанту пошуку, та натисніть кнопку «Далі».

У вікні, що відкрилось, введіть реєстраційний номер об’єкту нерухомості.

Якщо за вказаним реєстраційним номером буде знайдений об’єкт нерухомості, відбудеться перехід до сторінки підтвердження даних, по яким буде здійснюватися on-line оплата.

Якщо за вказаним реєстраційним номером об’єкт нерухомості не буде знайдений, користувач має змогу повернутись до сторінки з введенням реєстраційного номера або до сторінки з варіантами пошуку.

4.3. Пошук за кадастровим номером земельної ділянки

Встановіть позначку, що відповідає варіанту пошуку, та натисніть кнопку «Далі».

У вікні, що відкрилось, введіть кадастровий номер земельної ділянки.

Якщо за вказаним кадастровим номером буде знайдена земельна ділянка, відбудеться перехід до сторінки підтвердження реквізитів платника, які необхідні для здійснення on-line оплати.

Якщо за вказаним кадастровим номером не буде знайдено земельної ділянки, користувач має змогу повернутись до сторінки з введенням кадастрового номера або до сторінки з варіантами пошуку.

5. Перевірка заповнення поштової скриньки

Перед проведенням on-line оплати відбувається перевірка заповнення Вашої поштової скриньки mail.gov.ua.

Якщо скринька переповнена, буде виведене відповідне повідомлення.

Ви зможе провести on-line оплату та отримати інформаційну довідку на e-mail після очищення скриньки.

6. Оплата в on-line режимі

Перевірте інформацію про Платника, відображену на екрані.

Щоб оплатити послугу, натисніть кнопку «Оплатити».

Відкриється сторінка платіжної системи. Встановіть позначку, що підтверджує згоду з умовами договору-оферти на переказ коштів при здійсненні iнтернет-платежiв.

Виконайте on-line оплату, виконуючи вказівки платіжної системи.

Якщо Ви вирішили відмовитись від здійснення оплати, натисніть кнопку «Новий запит».

Результат

Інформаційна довідка буде надана на екран.

Також, інформаційна довідка буде відправлена на Вашу електронну адресу mail.gov.ua.

4.4. Пошук за даними фізичної особи

Встановіть позначку, що відповідає варіанту пошуку, та натисніть кнопку «Далі».

У вікні, що відкрилось, введіть параметри пошуку: прізвище, ім'я та по батькові особи (ПІБ), РНОКПП (індивідуальний податковий номер), серію та номер документа. Якщо Ви вказали індивідуальний код або серію та номер документа, дані ПІБ вказувати не обов’язково. Для пошуку можна ввести лише один з параметрів.

Якщо за вказаними параметрами буде знайдена інформація про особу, відбудеться перехід до сторінки підтвердження реквізитів платника, що необхідні для здійснення on-line оплати.

Якщо інформацію не знайдено, Ви матимете змогу повернутись до сторінки введення даних для пошуку фізичної особи або до сторінки з варіантами пошуку.

4.5. Пошук за даними юридичної особи

Встановіть позначку, що відповідає варіанту пошуку, та натисніть кнопку «Далі».

У вікні, що відкрилось, введіть код ЄДРПОУ. Назву підприємства вказувати не обов'язково.

Якщо за вказаними параметрами буде знайдена інформація про підприємство, відбудеться перехід до сторінки підтвердження реквізитів платника, які необхідні для здійснення on-line оплати.

Якщо інформацію не знайдено, Ви матимете змогу повернутись до сторінки введення даних для пошуку підприємства або до сторінки з варіантами пошуку.

2. Прив’язка ключа електронного цифрового підпису до облікового запису

У разі потреби прив’яжіть до облікового запису ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП). Ключ ЕЦП необхідний для пошуку відомостей у випадку, якщо Ваш обліковий запис зареєстрований на паспортні дані.

Зверніть увагу! Користувач має змогу прив’язати до облікового запису лише один електронний цифровий підпис.

Самостійно замінити або видалити прив’язаний ключ ЕЦП неможливо.

1. Зареєструйтесь або авторизуйтесь у Кабінеті.
2. Натисніть на імені користувача у заголовку сторінки.
3. Відкриється сторінка редагування профілю. Оберіть розділ «Електронний цифровий підпис».
4. У полі «Оберіть назву АЦСК» оберіть назву авторизованого центру сертифікації ключів (АЦСК), у якому Ви отримали свій електронний цифровий підпис.
5. У полі «Вкажіть шлях до ключа» оберіть файл ключа ЕЦП.
6. У полі «Пароль» введіть пароль до Вашого ключа ЕЦП. Натисніть кнопку «Зчитати ключ ЕЦП».

Система порівняє дані, зазначені у обліковому записі, з даними електронного цифрового підпису. Якщо перевірка пройшла успішно, ключ ЕЦП прив’язується до облікового запису. На сторінці профілю буде відображена інформація про електронний цифровий підпис. Ви отримуєте повний доступ до послуг Кабінету електронних сервісів та можете використовувати електронний підпис для авторизації у Кабінеті.

Якщо Ви бажаєте замінити прив'язаний ключ ЕЦП, необхідно письмово звернутися до Адміністратора ДП «Інформаційні судові системи» та надати необхідні документи, що підтверджують Вашу особу.